სიზმრები, ადამიანები, ხედვა, მსოფლიო და მე

Standard

დღეს ათზე გავიღვიძე, გავიღვიძე რა გამაღვიძეს, რაღაც სიზმარი დამამახსოვრდა, მაგრამ ეხლ აუკვე აღარ მახსოვს, ჩავიწერ ხოლმე თორე ისე არ მამახსოვრდება “სკლეროზიან ბიჭს”…

სიზმრებით დავინტერესდი ამ ბოლო დროს, ეს იმან გამოიწვია თავიდან რო საერთოდ აღარ მამახსოვრდებოდა არადა მიყვარდა როცა ტვინი აბსურდულ სამყაროში მახვედრებდა ხოლმე, ბევრ რაღაცაზე ვფიქრობდი, იმაზეც კი თუ რატომ ვფიქრობდი ამაზე. ხოდა ერთ მშვენიერ დღეს ჩემი სიზმრები ამოიშალა მეხსიერებიდან და ტვინმა უარი თქვა მათ დამახოვრებაზე, მეც ავდექი დავგუგლე და ვნახე რო ეწერა, რომ თუ ტვინს დაარწმუნებდი რომ ეს ძალიან მნიშვნელოვანია მაშინ დაიმხასოვრებსო…

ხოდა მეც ავიღე ბლოკნოტი დავიწყე წერა, რომ ძალიან მინდოდა სიზმრები ისევ დამსიზმრებოდა, მაგრამ ჩემს ტვინს მისი დამახსოვრება ავიწყდებოდა, სწორედ ადმიტომ მე ვეცდბოდი დამემახსოვრებინა და აუცილებლად დავწერდი მეორე დღეს რა დამესიზმრა ღამე…

გაამართლა მეორე დილით გავიხსენე, რომ სამი სიზმარი ვნახე, ორი ეხლა უკვე აღარ მახსოვს მაგრამ ერთი კარგად მახსოვს რომ ალპურ ზონას და ვიღაც ტურისტს ეხებოდა რომელიც ჩემთან ერთად იყო, ასევე ხის სახლი და გადათეთრებული პეიზაჟი სახლიდან…

მართალია ეს ბლოკნოტში არ ჩამიწერია, მაგრამ ჩავწერ და მომწონა რომ ტვინი დამემორჩილა, საინტერესო რამეა ეს ჩემი ტვინი…

და მე როცა ჩემი ტვინით ვარ გართული ერთ ადამიანს უმიზეზოდ გულს ვტკენ ბევრ რამეზე, რისი ბრალია? რისი კი არა ვისი და ჩემი, იცი რაა ბლოგუნ… სულ ეგრე გამომდის ხოლმე, რავქნა ბევრჯერ მითქვამს და კიდევ ვიტყვი ასეთი ვარ და შესაცვლელადაც მენანება ეს მსოფმხედველობა, დიდი უკუჩვენებები აქვს, მაგრამ ჩემი აზრით სწორი ხედვაა სამყაროსი, ასე რომ ასეთი ვარ და შევეცდები ასეთად დავრჩე…

12 responses »

  1. რახან ტვინს ეგ ”გაკვეთილი” უკვე ასწავლე და სიზმრების დამახსოვრებას ახერხებს, ეხლა იცი რა ასწავლე? სიზმრების მართვა. შენ წარმოიდგინე ეგეც შესააძლებელია. ანუ როდესაც დინებას არ მიყვები და შენც ერევი შენს სიზმარშჳ. ეგ უფრო ადვილად დაგამახოვრდება.ტანაც თუ მაგას შეძლებ შეილება იტქვას, რომ საკუტარ თავს კარგად ფლობ.
    მერე მეორე. იმასაც დაუკვირდი ფერად სიზმრებს ხედავ თუ შავ-თეთრს? ეს შენს ხასიათზე იმეტყველებს.
    და საერთოდ ხედავ სიზმრებს ისე, როგორც ფილმს თუ უბრაოდ გონებაში ხდება რაღაც და გაღვიძებულმა იცი, რომ ეს სიზმარი იყო?

    • ფერადს, და ხან გაგვიძებულმა ხან სიზმრის დროს მეღვიძება ხოლმე, გააჩნია

  2. სიზმრები არც მე მახსენდება. ასე რომ, მადლობა შენ ამ რჩევისთვის :)

  3. უსიზმრო ძილი მიყვარს მე – უუუსიზმროოოოო!!! ყველაზე მაგარი ეგაა! გათიშული რო ხარ და გამოძინებული იღვიძებ!!! სიზმარი და პოზიტიური არ მახსოვს მე!!!! სულ მოსაკლავად დამდევენ ხოლმე :( გამისკდება ერთხელ გული იმ სიზმარში და… :((((

    • რაღაც ისეთი გაქ ჩადენილი მგონი, რო გეშინია არ მოგკლან : )))) ქილიფ ნუ აეჭვებ ხალხს

      • ბიჭო ეგეთიც არაფერი მახსოვს და ვინც მომდევს მოსაკლავად მითხრას მაინც რისთვის მკლავს რო ვიცოდე მაინც რას შევეწირე… არ მიყვარს უსამართლობა და მაგიტო ვიღვიძებ და არ ვაკვლევინებ ხოლმე თავს…

  4. მეც ვცადე ეგ ამბავი, მაგრამ არ გამომივიდა. ეხლა სხვა რამეს ვცდილობ და ჯერ-ჯერობით გამომდის, მოკლედ ტვინზე ექსპერიმენტების ჩატარება მეც მიზიდავს :)

  5. me ver gavarkvie chemi sizmrebi peradia tu shavtetri…xandaxan iset sizmars vxedav ,rom sizmershi mzinavs da ik kide sxva sizmars vxedav,mere vigvizeb da isev sizmarshi var..mokled raa:D:D

  6. Pingback: სიზმრები, ადამიანები, ხედვა, მსოფლიო და მე « ბლოგზმანება

Leave a Reply

